Európa na mape, skúste si

Ako učiteľ geografie som sa často odvolával na mapu a na nej zakreslené celky či lokality. Vidiac zmätené pohľady detí som aj “ošúchané” známe miesta opäť a opäť ukazoval na veľkej nástennej mape, len aby porozumeli, čo je za tým. Ako vzniká dažďový tieň, prečo tu vznikol prístav, načo toto ovplyvní tamto.

Dlho som hútal, bádal. Ako zautomatizovať niektoré vedomosti žiakov? Až som objavil výbornú online aplikáciu Purpose Games. Spĺňala všetky tri základné J: jednoduchá na pochopenie, jednoduchá na tvorbu a jednoduchá na hranie.

Postupne som si vytvoril balíky hier, ktoré som žiakom zadával. Na domov a dobrovoľne. Dokonca žiaci, ktorí mali 100% výsledok a ich čas vypracovania bol lepší ako môj, boli oficiálne odmenení.

Ak chcete zažiť atmosféru “didaktickej” hry, nech sa páči. Stačí kliknúť na jeden z odkazov. Verím, že pravidlá pochopíte hneď. A po troške trénovania začnete atakovať vyššie priečky rebríčka najlepších. Veľa šťastia.

 

Pridaj komentár