Sme majstri sveta!

Sme majstri sveta! Fantasticky to znie, fantasticky sa to hovorí,” tak tieto vety si pamätá z roku 2002 vari každý vekuprimeraný. Bol to okamih, kedy veľa z nás hrdo mávalo vlajkou, búchalo sa do pŕs a vyhlasovalo, že napriek veľkosti našej krajiny a počtu obyvateľov sme prví a najlepší na svete. Boli sme šťastní, boli sme majstri.

Podobný pocit so mnou lomcoval aj koncom novembra 2015. Ešte predtým sa ma pred mojim príspevkom počas otvorenia novej tabletovej učebne pani prodekanka na UMB v BB  opýtala na tituly, aby ma vedela predstaviť. Odvetil som po pravde ako je: “Viacnásobný majster okresu vo futbale a magister učiteľského štúdia.” Celoslovenské úspechy projektov so žiakmi som zo skromnosti zamlčal.

samsung_cenaOd decembra sa však moje predstavovanie mení. Môj kolega, kamarát a človek na správnom bol totižto za nás, celý tím EDULABu prevziať prvú cenu za mimoriadne úspešný projekt Škola na dotyk až tamto v ďalekej Južnej Kórei. Ako vôbec prvý mimoázijský projekt v celosvetovej súťaži v oblasti vzdelávania, ktorá je organizovaná spoločnosťou Samsung.

Som hrdý. Na seba, na náš tím, na učiteľov, ktorí si svoje odmakali, aj na slovenské zastúpenie spoločnosti. Nebolo to ľahké, ale keď sa chce. Nech vidia všade, že aj na malom Slovensku robíme skvelé veci.

A nezabudnite, odteraz budem hovoriť … ale to už máte v nadpise 🙂

 

 

Pridaj komentár

