Vďaka všetkým…a za všetko

Včera, deň po “mojom dni”, kedy mi všetci pripomínajú moje časové vzďaľovanie sa od dátumu narodenia, som si našiel množstvo odkazov a blahoželaní. Keďže bolo nad moje sily (a lenivosť) na všetky odpísať, poprípade im dať LIKE, +PLUSKO, alebo iný znak súhlasu, namotivoval som sa spraviť tzv. mapu slov.

Ide o jednoduchú vec. Nahádžete text do políčka nejakej šikovnej aplikácie a čím viackrát sa slovo opakuje, tým je jeho veľkosť na mape väčšia. Verte mi, všetky sms, správy, odkazy, príspevky, maily a pod. som okopíroval a vložil do spomínaného políčka (kľudne si to môžete skontrolovať, medzi slovami je i Vaša veta).

A keďže je to vcelku efektné, viem si to predstaviť i ako aktivitu pre deti. Napríklad …(ok, mám narodky, treba aj oddychovať).

Zostáva mi povedať: ĎAKUJEM!

blhozelacka

Pridaj komentár

