Dobojované?

man-309534_1280Voziť sa na nadpise je také jednoduché. Áno, hokejové MS ma prinútili posadiť prsty za klávesnicu a nemotorne sa po nej poprechádzať.

Dobojované. Jednoducho to beriem ako fakt. Našim som veril, aj verím. Proste to nešlo. Nedarilo sa. Alebo nám jednoducho nedalo. Verte, som pár rokov fanúšikom jedného (a jediného) futbalového klubu a posledné dva roky jeho zamestnanci jazdiaci po ploche 100×70 m preverujú moju lásku k tomuto športu. A tiež sa nedarí. Ale pred každým zápasom verím. A budem veriť.

Čo ma však dnes zaujalo bol malý moment, detail. Chlapík so slovenským dvojkrížom na tričku počas prerušenej hry oprel svoju päsť o súpera, ktorý sa nebránil. Len prišiel provokovať. A uspel. I preto šli obaja na trestnú lavicu.

Nerozumiem, prečo si naši chlapci nenechajú hlavu chladnou, nezodvihnú len prst k svojim spánkom a nepoklepú si tam párkrát. S gestom a odkazom v očiach: “Mohol si to riešiť i bez faulu, teraz ideš na trestnú sám, bébé!”

Možno ako radu, možno provokáciu. Možno by sme hrali presilovku, možno ich mohlo byť nielen v tomto zápase viac. Možno je taká reakcia normálna, možno by sme nemuseli riešiť hokej, možno…

Pridaj komentár

