Prežil som, spísal som, zverejnil som

dakujemVšetko sa to začalo na jednom (pre mňa výnimočnom) školení. Očarili ma slová: “Chváľte sa, dajte o sebe vedieť!

Dnes mi prišiel mail od služby wordpress, že už sme spolu štyri roky. Áno, takto približne pred 1460 dňami som sa vrátil domov premýšľajúc nad slovami pani Berovej.  Po krátkom subjektívnom výberovom konaní som si vlastnú cestu našiel na internete a premiestnil svoju tvorbu do virtuálneho sveta. Začal som si písať blog. Nevedel som presne, do čoho idem, ale chcel som sa chváliť. Chcel som, aby ľudia vedeli, čo robím a ako to robím. Cítil som potrebu ľuďom dokázať, že učiteľovanie je ťažké a nádherné  zároveň. A že aj vo voľnom čase mám čo povedať napríklad vyrastajúcej generácii hladošov po informáciách.

Za tých pár rokov sa mi podarilo osloviť čitateľov, učiteľov, rodičov. Dostávam reakcie pochvaľné i motivujúce. Často narazím na stránky, ktoré odkazujú na moju tvorbu. Veľmi si to vážim a teším sa, že to má zmysel.

Chcel by som poďakovať všetkým, ktorí si na moje písmenká nájdu čas. Aj tým, ktorý ma posúvajú ďalej. Virtuálne i osobnostne. Napríklad aj svojej peblss, ktorá pridala moje slová zo spoločného zážitku z výletu k petržalkým bunkrom do rubriky kultúra na SME. Dnes je tento popis výletu 6. v poradí v hodnotení TOP článkov vo vybrali.sme.sk za celé obdobie existencie.

Ja verím, že nielen týmto som pomohol viacerým ľuďom. Možno námetom (na výlet), príjemným čítaním alebo vyvolaním pozitívnych spomienok (nech sa páči, plné znenie: Bunker BS-8).

Vďaka 🙂

Miloš

Pridaj komentár

