Ach tie roky deväťdesiate…

problem-67054_640Nie je to vôbec dávno, keď mi kamarát spomínal historku. Zasmial na “novodobom” prípade, keď traja jeho známi v cudzom meste doplatili na to, že jeden z nich mal tričko konkurenčného futbalového tímu v momente, keď stretli “náhodou” asi dvadsiatku priaznivcov pravdepodobne iného športu. Keďže v tom období sa žiadna súťaž ani zápas nekonal, pripadalo im divné ich správanie ale skončilo sa to dobre.

Dnes navečer som sa vracal z hrádze na korčuliach a jeden vchod pred tým svojim sa zo skupinky “mladíkov” jasne definovateľného typu oproti mne rozbehol chlapík. Ponaprával si plecia, poohýbal hlavu. Tak som si vybral sluchátka a narovnal som sa, možno sa ide niečo opýtať. Neviem prečo, tesne predo mnou chlapík zastal. Ja som sa mu v rýchlosti ledva vyhol, otočil sa a pousmial. Jeho kamaráti tiež. Pravdepodobne sa nabudúce budem musieť opýtať, prečo ma chcel zastaviť, na čo bol zvedavý. Možno sa chcel pridať a korčuľovať so mnou, možno bol len zvedavý, odkiaľ mám dres United. Ktohovie? Uvidíme.

Len som trochu prekvapený, aké časy sa nám vracajú 😦

A možno je to len blbá náhoda…

Pridaj komentár

