Je táto aplikácia použiteľná v škole?

tuulPravdepodobne nikto mi nezoberie názor, že dotykové technológie majú (alebo by mali mať) svoje miesto v školskom prostredí. Veď už v ranom veku ich používania sa s nimi stretávame čoraz častejšie.

Navigácia v aute, získanie lístka do radu napr. pri návšteve banky, obsluhujúci personál v reštaurácii. To je len zopár miest, kde sa môžeme stretnúť s dotykovou technológiou. A každému to príde, povedzme zjednodušene, prirodzené.

Objavil som zaujímavú aplikáciu, ktorá má užívateľom spríjemniť trávenie voľného času na “vyššej” úrovni. A tu mi niekde v mojom vnútri zablikala kontrolka profesionálnej deformácie. Veď je to super aktivita pre deti a popritom sa naučia … organizovať, plánovať, kombinovať, objavovať, vyberať, hodnotiť .

Ja ale verím, že sa hodí nielen do školy. Veď skúste: Kam na výlet v mojom okolí?

kam na vylet v mojom okoli

 

 

2 thoughts on “Je táto aplikácia použiteľná v škole?

Pridaj komentár

