Radujme sa veselme sa každý deň, …

Na úvod som si dovolil citát. Ževraj to znie odbornejšie. Aj keď to nesúvisí. Aj keby som obrázok nedal.

Konečne som sa dostal domov a zapínam počítač. Chcem si spraviť obraz o toku sveta v dnešnom dni. Prečítať, čo stojí za to, vidieť, kto čo dokázal, vypočuť si niečo inšpiratívne.
Pozerám, v Nórsku niekto zlyhal, Košice majú reklamu zadarmo v Anglicku, Moskovčania pociťujú zlosť.
Ja viem, poviete si plátky-taľafatky. No nech. Ale keď publikujú, asi žijú a niekto to pravdepodobne číta. Napríklad dnes ja. A čo?

Ja osobne som mal pekný deň. Pripravil som tutoriálik aplikácie, prichystal parádnu hodinu pre deti, prehodnotil maily v pošte, strávil príjemné chvíle s úchvatnými ľuďmi, vychutnal ovocie, parádne som sa kolektívne zabavil na volejbale.
Keď som sa lúčil s posledným spoluhráčom po volejbale, povedal mi, že rád so mnou hráva. Vraj mávam vždy dobrú náladu.

Čo som to? Aha. Žijem ja na tej istej planéte ako „krmiči“ a „konzumenti“ v článkoch hore?
Ja sa nedám, správy mám za sebou, pekný deň pokračuje!!! Ešte si počkám na svoju Lucku z práce…

2 thoughts on “Radujme sa veselme sa každý deň, …

Pridaj komentár

