Global PiL Forum

IMG_20121129_170812Je to akoby som sa vrátil z majstrovstiev sveta. Kto by si bol pred pár rokmi pri pohľade na mňa povedal: “Miloš, v zahraničí, na konferencii.” Nemožné, neuveriteľné. Akokoľvek som chcel začal písať o mojich posledných dvoch dňoch, nenašiel som nič, len emócie. Vysoko pozitívne.

V prvom rade by som chcel poďakovať Vierke Maríkovej z neziskovej organizácie Indícia a všetkým, ktorí mali prsty v tom, že mne ako učiteľovi zo Slovenska umožnili zúčastniť sa Global PiL Forum (myslím, že tých mien na poďakovanie sem patrí viac, ale alibisticky nechcem na nikoho zabudnúť). Takisto moja veľká vďaka patrí všetkým, ktorý sa o mňa ako o benjamínka v kolektíve starali. V neposlednom rade i českým “maníkúm” za večer, sprievod a za budúce odpovede na moje otázky 🙂 .

Počas dvoch dní v Prahe  som mal možnosť nahliadnuť na prácu učiteľov, ktorí boli cez jednotlivé štátne a svetadielové výbery posunutí do celosvetového finále, aby pomachrovali s tým, čo vedia najlepšie. S prácou s deťmi. Zážitok pre mňa bolo i oslovovanie a “vykecávanie” sa s ľuďmi z Indonézie, Filipín, Číny, Ghany, Kostariky, ale i Holandska, Francúzska atď. Klobúk dole i pred prácou slovenských zástupcov z Oravy.

Teraz mám trochu času na spracovanie zážitkov a informácií a hor sa do práce. SVET nečaká, SVET uteká. Aj my by sme mali bežať, i keď …!!!

8 thoughts on “Global PiL Forum

Pridaj komentár

