Čo som robil v poslednej dobe?

Pokiaľ patríte medzi ľudí, ktorí si pozrú tento blog pravidelnejšie, možno ste si dali otázku, čo sa stalo. V poslednom období sa nové články objavovali dosť sporadicky. Ale to len na úkor toho, že v mojom okolí sa toho dialo viac ako dosť.

1. Záležitosť, na ktorú som sa pripravoval dlhšie obdobie a zasiahla viac ľudí (viac ľudí, viac času) bolo založenie Klubu moderných učiteľov Petržalka pod hlavičkou Indície a mestskej časti Petržalka.  Verím, že spokojný kolektív, ktorý sa dal dohromady, sa bude chváliť svojou aktivitou čo najčastejšie a bude inšpiráciou pre ďalších (nielen) učiteľov.

2. Spustenie programu Petržalská super škola, kde v tomto školskom roku bude spolupracovať SAV a naše základné školy v Petržalke. Základom je doviesť na školy odborníkov, ktorí na úrovni svojich poslucháčov (od piatačikov až po deviatakov) budú prednášať zaujímavé témy zo života týkajúce sa prostredia, v ktorom naše deťúrence žijú. Niečo sa môžete dozvedieť aj na tejto stránke.

3. Bohužiaľ, ako jeden z mnohých, ktorí spolupracovali na rozhýbaní programu Petržalská super škola, som sa nemohol zúčastniť prvej prednášky so slávnostným zahájením akcie. Dôvod bol jednoduchý. Oslovila ma ponuka eTwinning.sk a možnosť predviesť pred vysoko odborným publokom činnosť našej školy a aktivít (projektov), ktoré sme úspešne zvládli. Verím, že z mojej strany to dopadlo veľmi dobre. Aj takýmto spôsobom sa chcem poďakovať organizátorom, že mi umožnili sa predviesť a takisto za to, že som mohol nahliadnuť do ich tvorby. Klobúk dole pred majstrovstvom škôl a pedagógov. To čo som videl a dozvedel sa, mi naozaj vyrazilo dych. A zároveň vysoko motivuje do ďalších aktivít na našej škole.

Vtipné bolo aj vrátenie starého vtipu od uja ministra školstva. Pre časom som na návšteve ich domovského priestoru zasadol na jeho stoličku (viď obr. vpravo hore), tentokrát počas môjho prejavu zaujala moja stolička pána ministra. Verím, že sa mu rovnako páčila. 😉

4 thoughts on “Čo som robil v poslednej dobe?

Pridaj komentár

