Testovanie 9 a motivácia k výsledkom

O chvíľu (14.3.2012) sa uskutoční testovanie deviatakov. Myslím, že každý si svoju predstavu o tejto veľkolepej akcii už spravil po minulé roky. Ja k tejto téme ponúkam krátky (na viac som sa nezmohol) rozhovor s dvomi dievčatkami, ktorých testovanie čaká.

JA: “Prečo nevyužívate čas tu v škole na to, aby ste si niečo pozreli, možno zopakovali, možno naučili, spýtali sa, čomu nerozumiete?”

X: ” Nuž, pán učiteľ. Keď sa učím, tak sa stresujem. Keď sa stresujem, tak zabúdam. A keďže teraz ako tak niečo viem, tak sa nechcem stresovať, aby som aj to nezabudla.”

Y: “A čo vy učitelia máte z toho halušky, veď o čo ide?”

JA: “Fúúúúúúúúúúú!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

(slová sú možno trochu pozmenené, ale myšlienka zostala)

Tak hor sa na štatistiky, veď o čo ide.

2 thoughts on “Testovanie 9 a motivácia k výsledkom

Pridaj komentár

