Virtuálne známosti

Tí, čo ma poznajú (mám na mysli profesionálnu časť môjho ja) vedia, že najradšej pracujem s materiálmi, ktoré si sám pripravím. Nie, nie je v tom egoizmus, nadradenosť či niečo podobné. To , čo si vytvorím, poznám najlepšie a vychádza práve z mojich potrieb a cieľov.

ALE. Občas sa stane, že narazím na tvorbu niekoho, od koho sa mám ešte čo učiť. A to po každej stránke. Rád sa túlam webom a hľadám. Stránky, dokumenty, odkazy, nápady… Niekedy sa poteším, preberiem a zakomponujem do vlastných diel. No inokedy si chtiac-nechtiac „požičiam“ celé práce bez zásahu. Jednoducho im dôverujem, poznám známku ich kvality. A som nesmierne hrdý, že poznám nielen tvorbu, ale aj tvorcov. Hoc „len“ virtuálne, cez sieť. No a čo, veď je iný svet, treba sa prispôsobiť.

A ja rád skúšam, súťažím, porovnávam sa, učím sa.

No a aby som potvrdil:

MATEMATIKA, GEOGRAFIA

 

 

Pridaj komentár

