Pocity pri Andskej oblasti na ZŠ Lachova

Dnes sa mi prihodila veľmi zvláštna vec. Veľmi podivná vec. Veľmi pozitívna vec. A navyše sa mi stala v škole.

So šiestakmi sme mali na pláne porozprávať sa o časti Ameriky, konkrétne nazývanej Andská oblasť. Nie, nechcem tu zhodnocovať priebeh hodiny. Všetko bežalo v podstate ako malo, rozprával som ja aj deti, občas sme niečo pozreli, občas napísali, zasmiali sa aj zamysleli.

Čo ma ale dokonale šokovalo boli dve veci. Zazvonilo. To by šokujúce ešte nebolo, ale mládežníci pokračovali ďalej (po zvonení!!!), chceli dokončiť učivo. Prekvapujúce, stáva sa mi to málokedy. Druhý šok, a poriadny, ma čakal, keď sme skončili. Tak akosi spontánne začal aplauz. Nie náznakovo, od niekoho. Z celej triedy.

Priznám sa, takto potešený som sa dávno v škole necítil. To bola moja odmena za prípravu a hodinu, ktorú sme absolvovali.

Všetkým tlieskačom ĎAKUJEM mockrát, hádam sa mi to v niektorej triede ešte prihodí 😉

A pre poriadok, tu je aj cieľ našej hodiny: Andská oblasť

Pridaj komentár

