Digitálna učebnica Planéta vedomostí

Konečne sa tak stalo. Dnes som absolvoval školenie, ktoré ma malo pripraviť na používanie virtuálnej “Digitálnej učebnice Planéta vedomostí”. Je to projekt zainteresovanej firmy Agemsoft, portálu naucteviac.sk pod ochranou Planéty vedomostí.

Myšlienka správna, konečne sa niečo pohlo aj v školstve. Uvidíme, čo na to deti. Patrím k 300 “skúšačom”, čo budú mať čo hodnotiť po skúšobnej dobe do konca júna 2011.

Takže, 7.A, teš sa, skúsime sa učiť inak 🙂

(postupne sa budeme dúfam len chváliť a zlepšovať)

Obr.1: Certifikát (alebo len ďalší papier?)

2 thoughts on “Digitálna učebnica Planéta vedomostí

  1. Megy píše:

    🙂 ja mám prístupy s mojimi siedmakmi už druhý rok. No občas som skeptická. “Planéta” podľa mňa ozaj nie je učebnica, je to hotová encyklopédia…

Pridaj komentár

